نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده: آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده: آیا فرصت آن را معکوس وجود دارد

آیا فرصتی برای معکوس نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده است؟ برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA 68٪ آسیب دیده کلیه معنی بیماری کلیوی خود به مرحله 3 بیماری کلیه پیشرفت و نزدیک به مرحله 4. بنابراین، برای بیماری که می خواهید آن را معکوس آنها باید درمان مناسب در حال حاضر.
چگونه به معکوس نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده؟
با توجه به تجزیه و تحلیل بالا، درمان باید به جنبه های زیر، اگر بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA با عملکرد کلیه 30٪ می خواهید به عقب صدمه به کلیه خود را.
اول از همه، حفظ وضعیت کلیه از بدتر شدن است. برای مثال، اگر بیماران دارای فشار خون بالا، آنها پیشنهاد به داروهای ضد فشار خون بالا مانند ACEI و ARB ها با راهنمایی دکتر است. اگر آنها پروتئینوری، ACEI، استروئیدها و تاک خدا رعد و برق به طور معمول به مدیریت نشت پروتئین بیماران استفاده می شود.
در مرحله دوم، سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy مورد نیاز است برای ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه بیماران. هر دو از این دو درمان می کمپلکسهای ایمنی حذف، تنظیم سیستم ایمنی بدن، محافظت از سلول های باقی مانده کلیه، و بی درنگ ترمیم سلول های کلیه اختلال است. تا زمانی که سلول های کلیه آسیب دیده بازیابی به کار به تدریج، به این معنی آسیب کلیوی بیماران است که با موفقیت معکوس شود.
در نهایت، بیماران باید رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را همراه با تغییرات بیماری خود را تغییر دهید. یک برنامه رژیم غذایی سالم و شیوه زندگی می تواند کمک به مدیریت عوارض نفروپاتی IgA و بهبود پیش آگهی بیماران.
اگر شما می خواهید برای معکوس نفروپاتی IgA با 68٪ کلیه آسیب دیده و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: